Venia de ser finalista al primer Certamen Salvador Iborra, premi convocat per l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, l’Agència Catalana de la Joventut i l’Institut Balear de la Joventut. El poemari guanyador va ser Renills de cavall negre, del poeta Xavier Mas Craviotto (2018, Viena Edicions), la portada del qual va córrer a càrrec meu.
You may also like
Quadern d’Hiperpoesia 2: Vós és teu Carrer Gant tot!
«Vós és teu Carrer Gant tot!» és el segon número dels Quaderns d’Hiperpoesia, una col·lecció de plaquettes poètiques que redefineixen els límits de la creativitat literària.
Doble veu
Poema audiovisual creat amb l'estació de looping RC-505 MKI, de la marca BOSS.
Bressol d'estiu
Poema audiovisual creat amb una Kalimba.
Fragments de suïcidi
A través d’aquesta experiència audiovisual vaig aconseguir trencar, encara que fos mínimament, amb la dominància de l’autoajuda com a eix central de la creació, tot inspirant a moltes altres veus.
Antologia Bastarda
Literatura d’Instagram portada al lloc on pertany però convertida en poesia de debò. No-poemes que havien sigut publicats a llibres, la naturalesa real dels quals era Internet.
Antologia Bastarda (2ª edició)
L’Antologia Bastarda es consolida com un projecte singular de crítica-obra i obra-crítica, a més de convertir-se en un nou estil de creació.
Amb què es paguen els poemes?
"Amb què es paguen els poemes" és una tirada de 3 peces audiovisuals de l'antidiscurs poètic. Una d'elles va guanyar el premi Marta Pessarrodona de poesia.
Quadern d’Hiperpoesia 1: Superpòsit
Basant-se en la crítica i la sàtira, «Quaderns d’Hiperpoesia 1. Superpòsit» s’endinsa en un territori poc explorat de la poesia actual.
POEMOT
Explorant l’immensitat de la creativitat enmig de la pandèmia: POEMOT, un viatge brechtià i surrealista de 10 metres de poesia i art.
Poesia audiovisual generada amb IA, amb Laia M. Llobera
Aquest projecte no només ens ofereix una nova perspectiva sobre la intersecció entre tecnologia i art, sinó que també posa en relleu el paper de la intel·ligència artificial com a col·laboradora creativa i com a eina de perfecció del resultat.